afzuigkap blaast ipv zuigt
manus
2003-10-12 10:19:42 UTC
Mijn afzuigkap is begonnen te blazen in plaats van zuigen. Ook heeft deze
meer lawaai dan normaal.
Kan ik dit makkelijk zelf repareren (ik ben een bijna totale leek op dit
gebied) en zo ja hoe of moet hier een vakman bij komen.
Me
2003-10-12 12:48:53 UTC
remove _nospam_ from the email address when replying to me directly
Post by manus
[...]
De ventilator draait verkeerd om. Dus de aanloopcondensator zal wel stuk
zijn. Dit is een blokje wat op de contacten vlakbij de motor zit geschroefd
of gesoldeerd. Dus loshalen en meenemen naar de winkel en voor een euro of 2
(of minder) heppie een nieuwe
x !
Afvoer verstopt?
Angela Schubben
2003-10-18 13:30:54 UTC
Huis omdraaien?
Ben Doedens
2003-10-18 14:01:07 UTC
Connecties met de Fa. Biereco?
Post by Angela Schubben
Huis omdraaien?
Jaap Knasterhuis
2003-10-20 00:20:08 UTC
Post by Ben Doedens
Connecties met de Fa. Biereco?
Ah! Een Doorzon lezer!

JK
Sjef de Laat
2003-10-21 19:46:49 UTC
zal de condensator wel kapot zijn
JK
c***@gmail.com
2019-12-24 17:52:46 UTC
tuinkabouter
2019-12-25 11:10:56 UTC
Post by manus
[...]
na 16 jaar zaldit wel opgelost zijn.

-- pims
Eilko Nijboer
2020-01-20 16:50:09 UTC
Post by tuinkabouter
Post by manus
[...]
Bij ons was dat bij een nieuwe afzuigkap het geval. De flexibele buis
naar buiten was niet vastgezet en lag los achter de afzuigkap naar
beneden te blazen...