Een muis in huis, dat is een kruis!
Izak van Langevelde
2022-08-19 09:40:36 UTC
Gisteren begaf mijn linkermuisknop het, ineens en zonder waarschuwing.
Is me wel 'ns eerder overkomen dat een muis het begaf, maar dat was dan
na een lang ziekbed van haperen en ergernis, maar zo plotseling had ik
het nog nooit meegemaakt. Het gebeurde zo plotseling dat ik dacht dat
mijn computer was vastgelopen, althans de windows server ;o(

Na uit elkaar slopen en schoonmaken deed 'ie het weer, maar het klikt
niet echt lekker meer, dus ik vervang het beestje toch maar...
Grinnikend door het leven...
Ik heb hiervoor een reservemuis klaarliggen.
Izak van Langevelde
2022-08-19 11:04:25 UTC
Post by Izak van Langevelde
[...]
Ik heb een kleine wacom, maar da's behelpen...
--
Grinnikend door het leven...