kun je wasmachine resetten?
wim
2013-05-05 16:24:21 UTC
Het programma van mijn wasmachine is in de war. Kan ik een algemene reset
geven?
Het is een candy.
Poecilia
2013-05-06 19:29:16 UTC
Post by wim
Het programma van mijn wasmachine is in de war. Kan ik een algemene reset
geven?
Het is een candy.
Ik heb geen Candy, maar ik meen dat ik mijn wasmachine kan resetten
door de aan/uit knop meerdere seconden ingedrukt te houden
Poecilia
2013-05-06 19:30:45 UTC
Post by wim
[...]
Hier trouwens de handleidingen van Candy.
http://www.gebruikershandleiding.com/Candy/handleiding-4-22991.html
m***@gmail.com
2017-06-01 08:33:16 UTC
Post by wim
Het programma van mijn wasmachine is in de war. Kan ik een algemene reset
geven?
Het is een candy.
Ik heb ook een candy en ik heb haar terug aan de praat gekregen dankzij jullie hulp !!!

Ik heb een tijdje op de aan-uit-knop gedrukt en ........... ze is nu mooi aan het wassen. Succes nog !
Izak van Langevelde
Grinnikend door het leven...
J. J. Lodder
2017-06-01 10:03:11 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by m***@gmail.com
Post by wim
[...]
'Sorry, maar ik stop ermee',

Jan
Izak van Langevelde
2017-06-01 10:42:55 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
Post by m***@gmail.com
Post by wim
[...]
"Ik heb hoofdpijn, schat"?
Grinnikend door het leven...
The epibrator
2017-06-01 11:25:23 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
Post by m***@gmail.com
Post by wim
[...]
Je moet ook bij iedere was die je draait een asperientje in het zeepbakje
doen.
Izak van Langevelde
2017-06-01 12:13:57 UTC
Post by The epibrator
Post by Izak van Langevelde
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
Post by m***@gmail.com
Post by wim
[...]
YM bij elke beurt...
Grinnikend door het leven...
h***@gmail.com
2017-11-28 12:56:59 UTC
Hoe kan ik mijn wasmachine candy resseten aub ?
Email:***@gmail.com
Izak van Langevelde
2017-11-28 13:59:17 UTC
Post by h***@gmail.com
Hoe kan ik mijn wasmachine candy resseten aub ?
Met een moker.
Grinnikend door het leven...
J. J. Lodder
2017-11-28 14:52:45 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by h***@gmail.com
Hoe kan ik mijn wasmachine candy resseten aub ?
Met een moker.
Past niet in de Email,

Jan
Izak van Langevelde
2017-11-28 16:09:16 UTC
Post by J. J. Lodder
gzip moker | mail ***@gmail.com
Grinnikend door het leven...
Jan van den Broek
2017-11-28 20:00:32 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by Izak van Langevelde
Post by h***@gmail.com
Hoe kan ik mijn wasmachine candy resseten aub ?
Met een moker.
Past niet in de Email,
gzip -c moker|uuencode moker.gz|mail ***@gmail.com

Overigens zou ik de wasmachine driemaal tegen de klok in draaien om
deze te resetten, maar waarschijnlijk is de gmail-poster al afgehaakt.
--
Jan v/d Broek
***@dds.nl
Piet
2017-11-28 16:32:18 UTC
Post by Izak van Langevelde
Post by h***@gmail.com
Hoe kan ik mijn wasmachine candy resseten aub ?
Met een moker.
Da's geen resetten, maar hervormen.

-p
Sjouke Burry
2017-11-28 18:35:45 UTC
Post by Piet
Post by Izak van Langevelde
Post by h***@gmail.com
Hoe kan ik mijn wasmachine candy resseten aub ?
Met een moker.
Da's geen resetten, maar hervormen.
-p
Bedoel je, dat Maarten Luther een moker gebruikte??????

GATVER.
Piet
2017-11-29 09:13:11 UTC
Post by Sjouke Burry
Post by Piet
Post by Izak van Langevelde
Post by h***@gmail.com
Hoe kan ik mijn wasmachine candy resseten aub ?
Met een moker.
Da's geen resetten, maar hervormen.
Bedoel je, dat Maarten Luther een moker gebruikte??????
Wist je dat dan niet? Om zijn stellingen met de gesmede spijkers
van toen aan de eikenhouten deur van de slotkapel te spijkeren
was best een stevige hamer nodig. Luthers vuistje, zogezegd.

-p