antennerotor-sturing
e***@gmail.com
2020-06-06 11:55:20 UTC
Heb je die nog steeds ? Het kastje voor 3 aderige rotor
jack ruijs
2021-05-14 22:06:22 UTC
hallo allemaal heeft er nog iemand een 3 draadden kasje te koop . ik heb via mp een rotor gekocht en ja natuurlijk weer opg....
dit kasje draaid wel goed naar rechts maar niet naar links , dan komt de stip pas op de helft als hij al weer op het noorden staat . dus als iemand mijn kan helpen aan een kastje hoor ik het graag ***@hotmail.com
Rob
2021-05-15 08:23:07 UTC
Post by jack ruijs
hallo allemaal heeft er nog iemand een 3 draadden kasje te koop . ik heb via mp een rotor gekocht en ja natuurlijk weer opg....
Vervang eerst eens de condensator.