*HELP* Hoe een Saba tv in te programmeren?
Yessica Postma
2003-11-06 18:38:01 UTC
Hoi!

Weet iemand hoe een saba tv in te programmeren? Het lijkt nl onmogelijk!!!!

b.v.d!!!
Yessica Postma
Henk van den Hof
2003-11-07 23:51:02 UTC
Post by Yessica Postma
Hoi!
Weet iemand hoe een saba tv in te programmeren? Het lijkt nl
onmogelijk!!!!
Post by Yessica Postma
b.v.d!!!
Yessica Postma
Tja..... Even mijn glazen bol te voorschijn halen. Niets te zien in de bol.
Dus hier de vraag:
Welke van de 100erden types heeft u??
Yessica Postma
2023-07-06 21:30:03 UTC
Ja heel gek, maar meestal zijn alle types van één merk op dezelfde manier in te programmeren, lapswans
For full context, visit https://www.electrondepot.com/electronics_dutch/help-hoe-een-saba-tv-in-te-programmeren-5544-.htm
chris
2023-12-26 11:15:04 UTC
Toch grappig dat er gereageerd kan worden op berichten van 20 jaar oud. Dat geeft me een gevoel van continuiteit, iets wat zeldzaam aan het worden is op het internet.