Sluipgebruik
"NachtWacht"
2017-11-08 22:57:42 UTC
Ik heb een kruimeldief en als die een tijdje niet gebruikt wordt,
haal ik hem van de lader. Maar dan, na enige dagen, is die leeg.
Zou het kunnen dat hij door de aangesloten lader die dus niet in
de WCD zit, leeg getrokken wordt?
--
Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Rob
Haal hem helemaal uit de houder om dat te checken.
"NachtWacht"
2017-11-09 16:01:07 UTC
Post by Rob
Post by "NachtWacht"
[...]
Ik zal het eens opmeten in beide situaties.
--
Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
____________________
Post by Rob
Post by "NachtWacht"
NIGHTWATCHER <<
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Piet
2017-11-09 08:44:08 UTC
Post by "NachtWacht"
[...]
Als je hem "van de lader haalt" zit hij per definitie niet meer
aan de lader... Hopelijk heeft het ding geen LiIon accu, anders
zal die accu geen lang leven beschoren zijn.

-p
"NachtWacht"
2017-11-09 16:00:17 UTC
Post by Piet
Post by "NachtWacht"
[...]
Hij doet het verder nog steeds prima.
--
Wie alles begrijpt, die alles vergeeft...
Post by Piet
Post by "NachtWacht"
NIGHTWATCHER <<