batterijen in parlofoon vervangen .
cicero keppe
2022-07-24 14:18:52 UTC
Ik heb een Aiphone WL11 als deurbel maar na 3 maand zijn de lithiumbatterijen leeg.
Er zitten 6 stuks in.
Mijn vraag is kan ik mijn ingebouwde parlofoon voeden met een adapter of via transfo?
J. J. Lodder
2022-07-28 18:37:21 UTC
Post by cicero keppe
Ik heb een Aiphone WL11 als deurbel maar na 3 maand zijn de
lithiumbatterijen leeg. Er zitten 6 stuks in. Mijn vraag is kan ik mijn
ingebouwde parlofoon voeden met een adapter of via transfo?
Eh, er zitten gewone AA batterijen in.
Dus oplaadbare AA Nicads kunnen ook vast wel.
Koop gewoon een reserve setje en wissel ze om als bijna nodig.

Uitzoeken welke twee aan het eind zitten en een gestabiliseerde 9 Volt
adapter aansluiten kan vast ook wel.
Of misschien het mooiste, laat de Nicads erin zitten
en sluit een druppellader aan,
zodat je ook bij netuitval of dooor lege accus niemand mist,