Ventilator blaast te hard. Dimmen?
BugHunter
2019-04-21 13:39:54 UTC
Ik heb van de winter een tafelventilator gekocht
en vanmiddag eens geprobeerd. Maar in de zachtste
stand blaast-ie me bijna uit mijn stoel. Ik kreeg
het zowaar nog koud ook.

Zou ik de ventilator kunnen dimmen? Of misschien
in serie zetten met een gloeilamp?
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk
-------------///----------------------------------
/ \ Bye, BugHunter
J. J. Lodder
2019-04-22 20:57:34 UTC
Post by BugHunter
[...]
Heb daar ooit een regelkastje voor gekocht,
bij Conrad aimgh.
Maar iedere dimmer die een inductieve belasting aankan
is natuurlijk ook goed,

Jan
BugHunter
2019-04-23 13:14:11 UTC
Post by J. J. Lodder
Post by BugHunter
[...]
Okee, bedankt. Eerst eens kijken bij de Action.
--
\ / http://nieuwsgroepen.tk